Značky, které u nás najdete

Anvil

Build your brand

Continental

Earth positive

Fruit of the Loom

Gildan

James and Nicholson

Promodoro

Russell's

SF 

SOL's

 

Fruit of the Loom

Společnost Fruit of the Loom v roce 1851 založil americký továrník a filantrop Robert Knight. Dnes má firma 32 000 zaměstnanců po celém světě a týdně! vyrobí 2,2 milionů kusů oděvů. Sortiment Fruit of the Loom je široký, obsahuje dámské, pánské, dívčí i chlapecké oblečení. Důvěrně známá jsou především tričkapolokošilekošile a mikiny. Okrajově firma nabízí dámské i pánské spodní prádlo.

Svršky Fruit of the Loom užijete jak na volnočasové aktivity a sport, tak do práce či do školy. V počtu prodaných kusů suverénně vede tričko v prémiové kvalitě o vysoké gramáži, následované polokošilí. Ať už sháníte jakýkoli tvar, barvu, velikost, délku rukávů či gramáž, můžete si být téměř jisti, že si u Fruit of the Loom vyberete.

Při výrobě oblečení firma klade důraz na zpracování, oděvy drží tvar, rozměry i barevnost. Látky se předou na speciálních stavech tak, aby vlákna zůstala hebká a zároveň maximálně vhodná pro následný potisk v nejvyšší kvalitě.

Oficiální prezentační video společnosti (v angličtině) 

Firma je držitelem certifikátů OEKO-TEX a WRAP. Certifikáty mimo jiné garantují, že použité materiály neobsahují žádné nebezpečné chemikálie a že při výrobě oblečení nebyla zneužita dětská práce. Etický kodex a šetrnost k životnímu prostředí jsou pro Fruit of the Loom důležitými po celou dobu existence značky.

Současná výroba je soustředěna do obří továrny v Maroku a Fruit of the Loom úzkostlivě dbá ochranu vodních zdrojů, používá nejmodernější, vysoce efektivní technologie, postavila si vlastní čističku vody. Financuje lokální charitativní projekty, podporuje výzkum rakoviny ve Velké Británii či nadace pro postižené děti.

Víte, že..

..logo této nadnárodní společnosti inspirovala svými malůvkami dcera jednoho ze zákazníků? Zakladatel podle ní tehdy navrhl předchůdce loga, jak ho známe dnes. Jak šel vývoj loga s časem? 

.. v roce 1871 se Fruit of the Loom stává registrovanou obchodní značkou, a tím i jednou z nejstarších značek na světě, dokonce starší než Coca Cola

..během druhé světové války společnost darovala americké armádě 50 milionů kusů pánských trenýrek a triček

..prodej triček Fruit of the Loom raketově vzrostl po uvedení filmu Street Car Named Desir. Marlon Brando v hlavní roli si zde oblékl tričko a nesundal po celý film. Tričko se tehdy stalo definitivní součástí našich šatníků

.. společnost v současnosti vlastní Warren Buffet, jeden z nejbohatších mužů světa.

logo-fotl


Zdroje: 
http://www.fruitoftheloom.com/ 
http://www.fotlinc.com/pages/about-fruit-of-the-loom-inc.html 
https://en.wikipedia.org/wiki/Fruit_of_the_Loom 
http://www.polo-shirts.co.uk/fruit_of_the_loom.php 
http://www.fotlinc.com/pages/about-fruit-of-the-loom-inc.html 
https://youtu.be/2qPBw23_tGA 
https://www.oeko-tex.com/en/manufacturers/manufacturers.xhtml 
http://www.wrapcompliance.org/

 

Russell – každé vlákno má svůj příběh...

Historie značky Russel spadá až do roku 1902, kdy Benjamin Russel založil malou textilní továrnu. Deset šicích strojů a dvanáct zaměstnanců tehdy započalo cestu, která vedla ke vzniku jedné z  nejznámějších oděvních značek na světě.

Už více než 100 let se oděvní firma Russell vyvíjí a snaží se vyjít vstříc svým zákazníkům. Nabízí oděvy klasických i trendy střihů, které lichotí postavě, jsou pohodlné a skvěle vypadají. Společnost šije oblečení dámské, pánské i dětské. Je ideální volbou pro firmy a organizace, které vědí, že týmového ducha je třeba podporovat i dobře padnoucím, jednotným oblečením. Oděvy Russell jsou vhodné na sport, volný čas i do práce či do školy. 

Pro společnost Russel je typická především práce na vývoji nových vláken. Trička jsou vyrobena ze směsi kvalitní bavlny a umělých vláken (především polyesteru), materiálu, který byl speciálně vyvinut pro různé typy potisku a tiskových efektů. Je ideální pro tzv. sublimační tisk. Trička jsou zároveň velmi příjemná na dotyk a vypadají skvěle i po opakovaném praní.

Revoluční elastomultiesterové vlákno používá Russel na šití některých košil. Pružné vlákno, původně určené na výrobu džínů, zajišťuje, že se košile nemačkají a vypadají skvěle i po dlouhém pracovním dnu. 

Prezentační video společnosti

Víte že:

..mikina byla vynalezena zakladatelem? Benjamin Russel dostal nápad nahradit vlnu ve svetru příjemnější bavlnou, a tak vznikla jedna z  nejoblíbenějších částí oděvu.

..polokošile nebo také polo triko jako první nosili hráči póla a pak se rozšířily mezi další sportovce (tenisty, golfisty...)? Koukněte se na naši nabídku polokošil od Russell.  

který zaručuje, že vaše oblečení neobsahuje žádné nebezpečné chemikálie

..že všechny výrobní závody Russell jsou oceněny certifikátem ? Certifikát garantuje, že během výroby byly dodržovány etické normy a práva zaměstnanců.

..Russell je divizí Fruit of the Loom

..do „rodiny“ značky Russell spadá i světoznámá sportovní značka Russell Athletic, která obléká špičkové sportovce a sportovní týmy?

russell-logo

Zdroje: 

http://www.russelleurope.com
https://en.wiktionary.org/wiki/polycotton
http://team.russellathletic.com/index.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Brands

 

Gildan

Oděvní značku Gildan založili bratři Glenn and Greg Chamandy v  roce 1984 v  kanadském Montrealu. Původně malá továrna na výrobu pleteného zboží je dnes gigantem s  více než 42 tisíci zaměstnanci po celém světě.

Firma vlastní a provozuje obří výrobní závody, které najdete především ve Střední Americe a v  Karibiku. Gildan dodává na světové trhy reklamní textil a zaměřuje se na oblečení pro volný čas a oblečení sportovní. V sortimentu převažují trička, mikiny a sportovní košile.  

Oděvy jsou nabízeny v  široké škále barev a velikostí, pánské, dámské i dětské. Trička a mikiny Gildan jsou vyráběny z  kvalitní 100% americké bavlny, nesráží se a vydrží opakovaná praní. 

Gildan si uvědomuje zátěž, kterou je textilní průmysl pro životní prostředí a proto vytvořil vlastní environmentální program. Program má dva hlavní cíle – omezení dopadů výroby na životní prostředí a ochranu přírodních zdrojů, které jsou využívány ve výrobních procesech. Snaží se omezovat produkci skleníkových plynů a k výrobě energie používá z velké části biomasu. Řídí se sympatickým pravidlem:

„Za každý strom, který pokácíme, zasadíme deset“.

Důležitou součástí firemní politiky je také charitativní činnost. Gildan se angažuje především v  oblasti vzdělávání mladistvých v  zemích, ve kterých provozuje své závody. Nemalou částku tak Gildan věnoval např. Polytechnickému institutu v Hondurasu, další finance putovaly do několika základních škol na Barbadosu na nákup pomůcek a vybavení. 

Víte že, 

..v roce 2013 byla během třetí čtvrtiny Super Bowl odvysílána reklama na Gildan? Reklama byla součástí marketingového balíku, který firmu stál 25 milionu dolarů. Spot, který měl na sociálních sítích vesměs negativní ohlasy, můžete shlédnout zde

..podle ACNielsen byl na území Spojených Států Gildan hlavním distributorem triček ze 100% bavlny za rok 2001? V  následujících letech společnost expandovala na Honduras, do Nikaraguy a Dominikánské Republiky. 

..Gildan je držitelem certifikátu Oeko-Tex? Tento certifikát vám zaručuje, že při výrobě vašeho oblečení nebyly použity žádné nebezpečné chemikálie. 

..Gildan je oceněn i certifikátem WRAP, který garantuje férové podmínky pro své zaměstnance a dodržování etických norem? 

457px-Gildan_Activewear_logo.svg

 

Zdroje:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gildan_Activewear
https://www.facebook.com/GildanOnline/app_480476238733980
http://www.huffingtonpost.com/2013/02/04/gilden-super-bowl-commercial-shirt_n_2618067.html
http://www.genuinegildan.com/

 

O značce Sol's - Francie každým coulem

Sol´s je výrobce francouzského textilu působící na trhu od roku 1991. Sol´s je ambiciózní firma, která se považuje všestranného experta na oblečení pro všestranné příležitosti a profese. Oblékne vás do práce, do školy, na procházku do města i na výlet do přírody. Vyberete si zde oblečení sportovní i outdoorové. Samozřejmostí je pestrá škála barev a velikostí.

Na výrobu oděvů používá Sol´s kruhově spředenou přízi, která zajišťuje hebkost a trvanlivost materiálu. Střih všech kousků má navíc francouzský šmrnc a pořídíte ho za velmi příjemné ceny. 

Společnost klade důraz na špičkovou kvalitu svých výrobků a služeb, stejně jako na férové pracovní podmínky svých zaměstnanců. Samozřejmostí je ochrana životního prostředí a podpora vybraných nevládních neziskových organizací.

Pro firmu je důležitá nejen kvalita, ale také včasné a správné dodání objednaného zboží. Na skladě je neustále připraveno cca. 25 milionů položek. Logistická základna se nalézá poblíž hlavního evropského přístavu Le Havre.  

Víte, že..

..Sol´s získal certifikát Oeko Tex, který garantuje, že zboží bylo testováno na chemikálie, které jsou nebezpečné lidskému zdraví. 

..pro společnost je důležitý také certifikát Organic Exchange 100, který zaručuje, že použitá bavlna byla vypěstována v  ekologickém zemědělství. 

..Sol´s je též prvním francouzským členem Fair Wear Foundation, nadace, která se zaměřuje na zlepšení pracovních podmínek v  textilním průmyslu.  

..zakoupením produktů Sol´s zákazník zároveň přispívá na chod vybraných neziskových organizací v  Bangladéši, které pomáhají jeho nejchudším obyvatelům. Finanční podpora směřuje například do bangladéšského sirotčince v  Sreepuru nebo do komunitní nemocnice Agarasindhur.

..další oblastí, ve které se Sol´s Bangladéši angažuje je boj za emancipaci a práva žen?

..Sol´s dodává oblečení na závod Green Tree Raid? Dobrodružný závod je určený pouze ženám, které se v  divoké přírodě účastní několika náročných disciplín (běh, horská cyklistika nebo jízda na kanoi). Green Tree Raid zároveň podporuje ochranu životního prostředí, a tak je heslem závodu „žádné motory“. 

sols

Zdroje: 
http://www.sols-europe.com
http://www.nuk-bd.org/ach.htm
http://breakoutcreativecompany.com/2011/08/what-is-ring-spun-cotton/
http://www.fairwear.org/

 

Promodoro

Značka Promodoro si vybojovala svůj podíl na trhu ve všech odvětvích, které mají co do činění s reklamními oděvy, firemním oblékáním and maloobchodem. 

Její prémiová řada se sestává ze šesti kategorií a pojímá celkem 110 produktů v 52 barvách, čímž z této značky činí nejúspěšnější německou značku v daném odvětví. 

Společnost získala řadu certifikátů, které odrážejí její vztah k životnímu prostředí, sociální odpovědnosti i nárokům na kvalitu a bezpečnost při výrobě.  

promodoro-logo