Náš příběh
Základní stavební kámen obchůdku Čistý triko a později i elektronického obchodu byl položen před 10 lety. Náš příběh začal myšlenkou, nebo spíš zjištěním, že na českém trhu není vůbec jednoduché sehnat tak obyčejnou věc, jako je kvalitní tričko nebo mikina bez potisku. Nabídka v obchodech byla sice bohatá, ale většina oblečení hýřila barevnými nápisy a křiklavými hesly. Kdo se chtěl držet zásady, že v jednoduchosti je síla a krása, měl to s výběrem těžké.
Nejdříve jsme oblékali hlavně nás, naše kamarády a známé, ale brzy se ukázalo, že v tom nejsme sami a existuje hodně lidí, kteří mají stejnou potřebu. Postupně se rozrůstal počet našich věrných klientů a s ním i naše nabídka.
Dnes u nás můžete sehnat jak sportovní, tak elegantní módu na každodenní nošení pro celou rodinu. Specializujeme se hlavně na značku známou svou kvalitou i nesmrtelným ovocným logem - Fruit of the Loom. To ale zdaleka není všechno a v naší nabídce najdete i další značky. Barvy, střihy a materiály se mění, jedno mají ale všechny naše modely společné: jsou vkusné, funkční a kromě kvality si můžete být vždy jistí i jejich dobrou cenou.
Nejsme jen “dalším prodejcem”
Kvalita i cena jsou pro nás zásadní, stejně tak nám ale záleží na tom, odkud náš textil pochází, v jakých podmínkách a z čeho byl vyroben. Prodáváme proto pouze oblečení značek, které se zavázaly k etickým, ekologickým a environmentálním zásadám výroby.
Potvrzením jsou i světově uznávané certifikáty, kterými se mohou naši výrobci pyšnit. Mezi ně patří například Oeko-Tex® Standard 100 potvrzující, že výrobky nejsou škodlivé pro lidi ani životní prostředí, nebo certifikace WRAP, která stvrzuje, že její vlastník produkuje své výrobky zásadně humánním, zákonným a etickým způsobem a dodržuje striktní pravidla týkající se oblastí jako dětská práce, pracovní doba, diskriminace, zdraví a bezpečnost.
Každý z výrobců, se kterými spolupracujeme, nabízí alespoň jednu řadu, která je ekologická, bio či organická a toto je i směr, který nás zajímá a cesta, kterou se chceme ubírat. Naším cílem do roku 2017 bylo rozšířit naši nabídku tak, aby organické textilie tvořily celou polovinu našeho veškerého zboží. A to se podařilo splnit.